sobota, 6 listopada 2021

Stołów 1035 m, Trzy Kopce 1082 m, Klimczok 1117 m, Magura 1109 m (Beskd Śląski) 6.11.2021 r.

W sobotni poranek w ramach "rozruchu" wyskoczyłem w Beskid Śląski. Tym razem celem były trzy szczyty należące do Korony Beskidu Śląskiego - Stołów, Trzy Kopce i Magura. 
Na szlak wyruszyłem o 7:20 i przez długi czas miałem wrażenie, że jestem w tych górach zupełnie sam. Co więcej, było bezwietrznie, a więc zupełnie cicho. Dopiero w połowie drogi na Stołów minąłem dwie pierwsze osoby. Co do szlaku na Stołów... Idąc czerwonym szlakiem z Przełęczy Karkoszczonki, który prowadzi na Siodło pod Klimczokiem odbiłem w lewo na szlak, który nie jest zaznaczony na Mapie Turystycznej. Jest jednak widoczny na mapy.cz jako Beskydska cessta sv. Jakuba - poza tym, oczywiście oznaczony i opisany na drogowskazach. Szlak ten znacznie upraszcza dojście od tej strony do Stołów. Na Stołach byłem o 8:40 i tam również udało się zobaczyć kilka osób. Jednak podczas całego przejścia tych osób za wiele nie było. Po zdobyciu szczytu Stołów udałem się na Magurę przez Trzy Kopce i Klimczok. Powrót na dół z Siodła pod Klimczokiem szlakiem niebieskim, a następnie zielonym. 
Całe przejście dość szybkim tempem zajęło mi 3 godziny i 8 minut, a dzisiejsze szczyty miały nr 19,20 i 21 z Korony Beskidu Śląskiego, która liczy 30 szczytów :)   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz