czwartek, 6 czerwca 2024

Zabrze 6.06.2024 r.

   Na 2,5 godzinny spacer po Zabrzu wybrałem się nieco przy okazji, gdyż wracałem właśnie z Gliwic... A ponieważ Zabrze od dawna było na mojej liście miast do odwiedzenia, to nie mogłem nie skorzystać z tej okazji :) 

Oczywiście nie była to moja pierwsza wizyta w tym mieście, bo wiele razy tędy przejeżdżałem, jednak pierwszy raz miałem możliwość pospacerować uliczkami w centrum miasta.

Zabrze należy do większych miast woj. śląskiego (obecnie liczy 155 tyś mieszkańców) i faktycznie takie robi wrażenie. Jednakże to co mnie zaskoczyło w tym mieście to bardzo ciekawa architektura - dużo starych (często zaniedbanych), zdobionych kamienic, bez wątpienia nadających miastu klimat. 

Mi osobiście Zabrze się spodobało, a kilka najciekawszych zdjęć ze zwiedzania do obejrzenia poniżej.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz